2006年7月26日 星期三

Hong Kong Disneyland? 結婚!

藝人郭晉安同歐倩怡終於結束唔知幾多年ge愛情長跑啦...恭喜晒啦...仲要係Hong Kong Disneyland舉行婚禮...我好好好羨慕呀
 我好羨慕個女仔可以係最美ge一刻穿上嫁衣..我更加羨慕個男仔肯願意為個女仔實現夢想..

嘩! 好浪漫呀...好童話呀...我一直都好想自己好似灰姑娘咁..總希望有一日生命中的王子會找到自己...然後係城堡前面說聲 "我願意"
 ....雖然好簡單得個三個字..但係比起"我愛你"更有意義, 更神聖...代表老公對自己一生ge承諾..無論生老病死..都唔會嫌棄我...
不過..我個夢想都唔知幾時亦都唔知邊個會同我實現...


2 則留言:

  1. 我都好好好羨慕呀.... 本來唔係咁 "細路" 的我, 一路睇一路恨, 幾時先有個傻佬同我响 disneyland 行婚禮呀? 趁我而家仲 "long" 得起件婚紗.........  城堡呀, 米奇米妮呀... 我泥喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 我都要"襯"住仲後生, 個樣同身型都仲ok個時著婚紗呀...不過我睇過酒席都幾貴,$10888一圍..可能請唔到咁多人....又或者唔擺酒..請個証婚人去城堡行禮都夠啦...勁影相...到時想唔笑住影都幾難....

    回覆刪除