2008年1月7日 星期一

南非之旅2007 - Groot Constantia

睇完海獅, 我地去左個葡萄園Groot Constantia試酒! 好開心呀! 我近排都開始飲紅酒, 今次仲有機會一次試五種酒 試完隻杯仲會送比我地紀念TIM




第一杯係白酒, 我覺得幾好味架!




第二杯開始都係紅酒, 我就覺得一般啦...




對面就係個葡萄園啦, 好大呀, 我都未行到盡, 唔係好夠時間行, 不過好靚呀!




因為唔岩時候, D葡萄都未熟, 好酸架!




睇下有幾多外國人慢慢試酒, 係我地香港人先試得咁快, 個多小時就試左五隻啦, 試完都唔係好幾得咩味!




最後我地無買到試個五隻, 反而買左支最貴 - GOUVERNEURS RESERVE 2004, 本來想要2003, 但係唔見有呀!




貴左成一倍, 都仲未開黎試, 唔知好唔好飲呢!



沒有留言:

張貼留言