2008年1月8日 星期二

南非之旅2007 - Johannesburg

下一站係Johannesburg, 今次要坐2個半鐘機... 我又飛啦!




BYE BYE啦開普頓, 唔知幾時會再黎啦!




呢個GOLD REEF CITY原來係一個主題公園的其中一部份, 裡面會有介紹以前的人係點樣掘金.. 首先我地每人會有一頂藍色的安全帽 (唔會派綠色比中國人架, 同埋好大頂呀, 我要用手扶住), 再加上男仕會有一支照明燈, 要照住佢地個女伴喎 之後我地就會摸黑行動, 十個人擠入一架會滴水的lift深入礦洞.... 真係好黑架, 十拍不見, 只係靠手上支電筒




呢度係其中一段路, 前面好黑呢, 開盡閃光燈先影到... 不過太光又睇唔到石頭有一點點閃(礦石)... 行到中途突然大叫, 因為旁邊有個洞, 有個黑人係度, 會做鑽石的demo.. 但係個時無想過會有人, 只係見到, 好白呀! 哈哈!




睇完礦石, 上番地面, 係公園度周圍行下..... 見到有"人力車" 個黑人突然跳起, 嚇到兩個鬼妹...




我地仲欣賞左一場土人跳舞, 放低少少錢就可以同佢地影相啦! 中間個個係族長, 睇下佢個肚腩幾大, 哈哈...




好大個咀呀!




最後我地仲用左ZAR300, 大概HKD360買左兩支黃金碎 睇下今年財位係邊, 希望財源滾滾!




睇完黃金又點少得鑽石呢? 睇下粒心形鑽石幾大... 係真架!




咁大粒我又唔捨得買, 呢d 1 cart都係七美金一粒, 哈哈, 我地買左八粒呀!




上午轉左一程機, 採完一輪礦, 係時候番酒店休息啦!




酒店門口 - 好靚呀!




酒店大堂 - 聖誕節, 又點少得聖誕老人呢? 唔知佢係未睇緊今年送咩禮物比我呢?




酒店的商場加賭場, 似唔似澳門威尼斯人渡假村呀?




話咁快又玩左三日啦, 聽朝起身就會去迷城 - 世界十大酒店之一呀!

2 則留言:

  1. 兩支黃金碎入面無粒真黃金架? 一粒都無?

    回覆刪除
  2. 全部都係k金碎lor

    回覆刪除