2008年1月6日 星期日

直落三場

星期六南南要去觀禮, 得番我一個而我又點會自己一個呀! 本來約左Tracy去尖沙咀todai食buffet, 但係個日fully booked, 咁不如就去blog友介紹個間pizza express啦! 我地兩個由八點開始食到十點幾, 叫左個湯, 一個pizza加一個長通粉, 好飽呀!

岩岩先送左個friend走, 過條馬路又約左另一個friend飲酒啦! 我地過左美麗華間修士吧飲左兩杯corktails, 都唔好飲gei, 又唔好坐... 坐坐下先發覺十二點半啦, 仲趕到尾班車, 同埋對住佢好悶呀!

番到屋企, 見到我晴晴企左係度, 望住個門口, 原來無晒草啦, 又悶... 佢仲以為終於有人番黎可以出黎玩啦.... 唔係呀... 我放低左一扎草同幾粒蘿蔔乾又走啦, 因為南南同同事係對面間Neway唱k呀! 結果我地唱到五點!

南南就生日啦, Neway free cake呀!




番到屋企, 沖左個涼, 天光啦, 但係我一瞓就瞓到夜晚七點... 落左樓下間明將食壽司, 之後又係沖涼, 再瞓過!




雖然好似咩都無做過除左食同瞓, 但係我覺得好relax呀, 好開心!

沒有留言:

張貼留言