2008年1月3日 星期四

CALL ME BACK?

(第一次打出): 鈴....鈴....鈴鈴鈴..... 你已接駁到xxxxxxxx....

(第二次打出): 你已接駁到.....

係唔係電話無電呀, cut左線? 再等一陣都無打番黎wor

(第三次打出): 你已接駁到.....

(第四次打出): 你已接駁到....

一個人在家, 不會是出了什麼事吧?

(打屋企電話): 鈴...鈴...鈴...鈴...鈴.......

等多一陣, 再打..... 結果都是一樣.... 或許是睡著了....

我都好累了, 但整晚都睡不好, 怕會有什麼不好的事, 一個人在家真的危險呢!

到第二天回到公司, 上了一下msn問朋友拿手提號碼, 發現他也在線

嘩! 攪錯呀, call左咁多次都唔覆, 唔好話我知你唔知我call過你呀! 係你心目中有幾重要就可想而知啦! 見到你在線就知你無事啦, 但卻害我今天有一對熊貓眼!

其實都唔係第一次, 次次都係我最需要他時就找不著他! 試過入左醫院再出番黎佢都可以唔知, call左幾次都係唔識覆...  最抵死係佢唔係唔識覆電話, 係唔識覆我電話! 因為平時見佢有其他人miss call都好緊張咁覆番人.... 其實你係未唔知咩叫CALL "ME" BACK?

個女仔唔見左電話, 個男朋友都識得即刻買過新的, 因為可以日日打到她...每曰一個電話對好多人而言係好似check住對方咁, 但對我打一個電話係代表: ARE YOUR ALRIGHT, MY DEAR? 起碼比我知道你安然無恙....

真係無講錯, 買個咁貴電話做咩, 都無人打比我, 岩呀, 都唔會call me back, 我個電話係唔會響架!



1 則留言:

  1. 哈哈... 從妳的日記我就明白女生送電話給男生的意圖了~

    回覆刪除